کشکول

هر مطلبی با هر موضوعی دوست داشتم ثبت میکنم

کشکول

هر مطلبی با هر موضوعی دوست داشتم ثبت میکنم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
  • ۰
  • ۰

واریس و ترومبوز سیاهرگی جزو بیماری‌های شایع بین زنان است. بیشترین میزان شیوع واریس در زنان بین سن 40 تا 49 سالگی برآورد شده است.

واریس و ترومبوز سیاهرگی (لخته شدن یا ترومبوز خون در سیاهرگ) دو بیماری رایج بین زنان و مردان است که البته زنان بیشتر از مردان با آن درگیر هستند. لخته‌های خونیِ معمولا زمانی شکل می‌گیرند که رگ‌ها بزرگ و متورم شده و خون نمی‌تواند به سمت قلب حرکت کند.

درمان جادویی واریس و لختگی خون

رگ‌های واریسی یکی از پیامدهای این اتفاق است که در بیشتر در پا و مچ پا ظاهر می‌شوند. ظهور رگ‌های واریسی البته دلایل خود را دارد: نشستن یا ایستادن طولانی مدت، آسیب دیدن پا، لخته‌های خونی، عدم تمرین کافی، بارداری و اضافه وزن.

ترومبوز سیاهرگی همچنین می‌‎تواند در سیاهرگ‌های عمقی ایجاد شود که به آن «ترومبوز سیاهرگی عمقی» می‌گویند. ترومبوز سیاهرگی عمقی (DVT) به معنای تشکیل لخته خونی در دیواره داخلی یک سیاهرگ عمقی است. ایجاد لخته‌های خونی در مسیر عروق خونی اندام‌ها، باعث اختلال جریان خون شده و درنتیجه منجر به انسداد نسبی یا کامل عروق خونی می‌گردد.

درمان جادویی واریس و لختگی خون

این مسئله جدی البته راه درمانی هم دارد. اولین و مهم‌ترین نکته تغییر الگوی نشستن و ایستادن است. دومین مسئله نیز درمان خانگی است که به شما کمک فراوانی خواهد کرد. این محلول جادویی به علت تاثیر مثبتی که می‌گذارد، از محبوبیت خاصی برخوردار شده است.

مواد مورد نیاز و طرز تهیه

  • یک عدد صابون کودک
  • یک لیوان شیر گوسفند

طرز آماده کردن این محلول نیز آسان است. در ابتدا، صابون کودک را به شکل پودر درآورده و آن را داخل شیر گوسفند بریزید. سپس محلول به دست آمده را روی قسمتی بمالید که واریس و ترومبوز سیاهرگی وجود دارد. البته فراموش نکنید که پس از مصرف محلول، باقی‌مانده‌ی آن را ساعت در یخچال نگه دارید. این محلول را باید روزی سه مرتبه بر روی محل واریس سیاهرگی بمالید و منتظر تغییرات آن بمانید.

منبع: healthyfoodteam

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.