کشکول

هر مطلبی با هر موضوعی دوست داشتم ثبت میکنم

کشکول

هر مطلبی با هر موضوعی دوست داشتم ثبت میکنم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
  • ۰
  • ۰

علی حسینی، متخصص طب سنتی گفت: برای درمان شوره موی سر بهتر است از گل ختمی و دانه اسفرزه استفاده شود به این شکل که با آب گرم آن را به شکل مایع خمیری درآروده و بر سر مالیده شود.شوره

وی ادامه داد: همچنین می توان قبل از حمام کردن از روغن‌های گل سرخ، گل بنفشه و روغن زیتون با حنا استفاده کرد.گل ختمی

این متخصص طب سنتی افزود: بهترین راه حل بهبود عملکرد کبد است چون مسائلی مثل تغذیه نامناسب،استرس و آلرژی‌ها روی کبد اثر می گذارند و این امر در پیدایش شوره سر موثرند،بنابراین توصیه می شود که ابتدا یبوست بدن رفع شود.

حسینی گفت: بنابراین مصرف بالای انواع فست فود و غذای آماده، سرخ کردنی و غذاهای چرب، غذاهای تند و پرادویه، آجیل‌های بوداده، انواع نوشابه، شیرینی و شکلات های مصنوعی، قند و شکر و سس‌ها در عملکرد کبد اختلال ایجاد کرده و باعث افزایش شوره سر می شوند.

وی افزود: مصرف خاکشیر، عرق کاسنی و شاه‌تره نیز به رفع شوره سر کمک می کند.همچنین ورزش کردن باعث بهبود عملکرد کبد و خونرسانی به پوست سر و کاهش شوره سر می‌شود.

به گزارش جهان نیوز، این متخصص طب سنتی گفت: مصرف جوانه گندم نیز به این افراد توصیه می شود.انواع مواد اسیدی طبیعی مثل سرکه و آبغوره می توانند شوره سر را از بین ببرند که قبل از حمام توصیه می شود که سر با آنها ماساژ داده شود.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.